TKI Dinalog

Identiteit en huisstijl TKI Dinalog
(Dutch Institute for Advanced Logistics)

In 2009 kregen we van de Gemeente Breda de opdracht om de huisstijl te ontwikkelen voor Dinalog (Dutch Institute for Advanced Logistics), het nieuw op te richten nationale logistieke topinstituut. De start was een introductiefilmpje waarin werd uitgelegd wat het nieuwe instituut zou gaan doen. Hierna volgden diverse brainstormsessies om de naam en vormgeving neer te zetten.

Binnen Dinalog werken wetenschappers samen met bedrijven, van klein MKB tot groot bedrijf, van transport tot industrie, dat is een hele diverse doelgroep. Dat moest tot uitdrukking komen in de identiteit en de huisstijl. We maakten een huisstijl gebaseerd op een flexibel systeem van driehoeken, in een strak grid, losjes gebaseerd op de wiskundige formules die nodig zijn om logistiek te kunnen plannen. De huisstijl moest door derden makkelijk en met plezier gebruikt kunnen worden. Het huisstijlhandboek is dus kort en helder en nodigt uit tot gebruik. In de afgelopen jaren ontwikkelden wij vele uitingen voor Dinalog, waaronder signing, advertenties, beurspresentaties, promotionele middelen, automatisering van de stationery en het ontwerp voor de website.

Klant: TKI Dinalog
Website: www.dinalog.nl

RECENTE PROJECTEN

UCI

Driff Records

Gemeente Ameland

Nino babyvoeding

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Meer weten?

Een krachtige corporate identity is de basis van de uitstraling van uw onderneming. Ontverpia helpt u zichtbaar te worden in uw markt en uw omzet te vergroten.

Valkenswaard Centrum
De Korenaar
Menu