UCI

Huisstijl UCI (Union Cycliste Internationale)

Voor de UCI, de wereldsportbond voor het wielrennen, ontwierpen we in 1999 een compleet nieuwe corporate identity. Dat was geen geringe klus. Hoe blijf je zichtbaar en herkenbaar in een omgeving met zoveel sponsors? Naast het het logo hebben we ook alle ontwerpen gemaakt voor advertenties, jerseys, kleding van de officials, medailles en signing voor volgauto’s en touromgeving. Ontverpia maakte een strikt en helder huisstijlhandboek waardoor vele (internationale) partijen met de huisstijl konden werken en een eenduidige uitstraling gegarandeerd was.

In 2015 heeft de huisstijl een restyling gekregen. Hét voorbeeld dat een goede huisstijl gemakkelijk 15 jaar mee kan, een hoge meerwaarde heeft en een relatief lage afschrijving.

RECENTE PROJECTEN
Ontverpia_Logo_Micromondo

Micromondo

Ontverpia_Innovatienul13_banner

Innovatie nul13

Ontverpia_VGZ_infographics_home

VGZ Zorgverzekeringen

Ontverpia_GrasGoed_folder

GrasGoed

LinkedIn
YouTube
Instagram
Pinterest

Meer weten?

Een krachtige corporate identity is de basis van de uitstraling van uw onderneming. Ontverpia helpt u zichtbaar te worden in uw markt en uw omzet te vergroten.

Werk en Vakmanschap
Mondomijn
Menu