De kracht van een goede huisstijl
Eén klik en je bent gevonden, of… met nog een klik weer weg. In die paar seconden vormen je toekomstige klanten zich een indruk van je. Ze kijken vooral naar het beeld. De plaatjes, de kleuren en de vormen, als die er aantrekkelijk uitzien dan lezen ze de kop en de eerste zin en wellicht daarna meer. Die eerste indruk is dus bepalend. Daarom is een heldere en krachtige huisstijl, die je bedrijf en jouw product vertaalt in beeld, belangrijker dan ooit.
Met je huisstijl laat je zien wie je bent (corporate identity), het vormt je imago, je geloofwaardigheid en betrouwbaarheid. Een goed ontwerp roept emotie op, versterkt je boodschap, maakt je product aantrekkelijk en is onderscheidend en duurzaam.
Wij hebben al voor heel wat klanten huisstijlen op maat mogen ontwikkelen, of een bestaande huisstijl in een modern jasje gestoken. Van grote organisaties tot ‘de bakker op de hoek’. Vanaf het eerste idee en zorgvuldige opbouw, tot het consistent toepassen en borgen binnen het bedrijf. Altijd met evenveel plezier!
Zichtbaar worden bij je doelgroep, wáár begin je?
Samen met onze klanten maken we eerst een overzicht van de bestaande situatie en vervolgens brengen we de mogelijke verbeteringen in kaart. Wat zijn de kernwaardes van je bedrijf en zijn die voldoende zichtbaar? Hoe kun je de klanttevredenheid verhogen en ervoor zorgen dat klanten jouw ambassadeurs worden? Is de huisstijl nog bruikbaar of moet deze worden vernieuwd? Welke middelen zet je in en werken ze? Ben je goed vindbaar op internet? Verhouden de kosten zich tot de baten? Wat goed is mag blijven, wat beter kan pakken we aan. Pragmatisch, flexibel en doelgericht.
En dan?
Hebben we dat allemaal op een rijtje dan gaan we uitvoeren. Of dat nu een huisstijl is, brochures, folders, verpakkingen, advertenties, website, fotografie of beurspresentatie, we bijten ons er graag in vast en komen met verrassende oplossingen! We helpen met implementatie en zorgen ervoor dat medewerkers zelf de communicatie up-to-date kunnen houden. Dat zorgt voor betrokkenheid en kostenbeheersing.